امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

جارو شارژی بیسل CrossWave C6 Cordless Pro

کد محصول: 153.09.01.3368
55,997,000 تومان
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

برند : Bissell
نمایش 3 بعدی محصول
تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته جارو برقی
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)

Bissell CrossWave C6 Cordless Pro به طور همزمان کف‌های سخت مانند پارکت، کاشی، لمینت، موکت و فرش را جاروبرقی، پاک‌کننده و خشک می‌کند. در مقایسه با روش‌های سنتی تمیز کردن با جاروبرقی، جاروبرقی و سطل، با تلاش و زمان بسیار کمتر به نتایج تمیز کردن بسیار مؤثرتری دست خواهید یافت. بیش از 25 دقیقه زمان کار مداوم به شما امکان می دهد چندین اتاق و انواع کف را به طور همزمان جاروبرقی، تمیز کنید و خشک کنید.

توان موتور:
250 وات
حجم مخزن:
0.8 لیتر
توضیحات محصول:
برخلاف تمیز کردن با سطل و تمیز کردن، فناوری اتاقک دوگانه، آب تمیز و کثیف را جدا نگه می دارد. بنابراین، با CrossWave C6 شما همیشه کف خود را با آب تمیز تمیز می کنید. برس و فیلتر غلتکی آنتی باکتریال با سیستم FreshStart از بوی بدی که ممکن است پس از استفاده از دستگاه ایجاد شود جلوگیری می کند. CrossWave C6 با یک ماده شوینده طبیعی تمیزکننده کف (1 لیتر) طراحی شده است که بوی تمیزی و تازگی را به خانه شما می‌دهد. هنگامی که تمیز کردن کف خود را به پایان رساندید، می توانید از ویژگی خود تمیز شوندگی برای تمیز کردن نه تنها برس غلتکی بلکه داخل دستگاه با محلول تمیزکننده FreshStart (236 میلی لیتر) استفاده کنید. بنابراین پس از تمیز کردن دستگاه بوی بدی نخواهد داشت.
ویژگی های محصول:
تمیز کردن شارژی بی سیم: به لطف باتری لیتیوم یون 36 ولتی آن، می توانید به طور مداوم بیش از 25 دقیقه از آن استفاده کنید.
3 در 1؛ کف های سخت، فرش ها و موکت ها را به طور همزمان جاروبرقی می کشد، پاک می کند و خشک می کند.
تکنولوژی Dual Chamber: آب تمیز و کثیف همیشه در محفظه های جداگانه قرار دارد، بنابراین شما همیشه کف خود را با آب تمیز تمیز می کنید.
پنل کنترل: به راحتی می توانید بین تمیز کردن کف سخت و تمیز کردن فرش جابجا شوید.
خود تمیز شوندگی خودکار: پس از هر بار استفاده، کثیفی و زباله را از برس غلتکی با فشار دادن یک دکمه پاک می کند. پس از تمیز کردن، تلاش برای تمیز کردن دستگاه شما به حداقل می رسد و به حفظ عملکرد کمک می کند.
سیستم FreshStart: به لطف سیستم نوآورانه FreshStart، داخل CrossWave پس از تمیز کردن تمیز می ماند و از ایجاد بوی بد جلوگیری می شود. یک فیلتر ضد باکتری و برس غلتکی در داخل دستگاه وجود دارد. برای بهترین نتیجه، توصیه می کنیم پس از اتمام تمیز کردن، داخل دستگاه خود را با محلول تمیزکننده Freshstart تمیز کنید.
وزن:
6 کیلوگرم
گارانتی:
2 سال
کشور مبداء برند:
آمریکا
نام محصول:
Bissell CrossWave C6 Cordless Pro Yüksek Vakumlu Kablosuz Dikey Süpürme ve Silme Makinesi
شناسه محصول:
153.09.01.3368
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه