امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

جاروبرقی دستی بیسل CrossWave C3

کد محصول: 153.09.01.3367
34,997,000 تومان
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

برند : Bissell
نمایش 3 بعدی محصول
تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته جارو برقی
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)

Bissell CrossWave C3 Select به طور همزمان کف های سخت مانند پارکت، کاشی، لمینت، موکت و فرش را جاروبرقی، پاک و خشک می کند. در مقایسه با روش‌های سنتی تمیز کردن با جاروبرقی، با تلاش و زمان بسیار کمتر، نتایج تمیز کردن بسیار مؤثرتری را دریافت خواهید کرد. کنترل نوک دستگاه به شما این امکان را می دهد که بین سطوح مختلف جابجا شوید و فقط به اندازه آب مورد نیاز خود استفاده کنید. با Bissell CrossWave C3 Select شما همیشه در کنترل هستید!CrossWave دارای یک شوینده طبیعی Bissell (1L) است که برای استفاده در تمام سطوح مناسب است. توصیه می کنیم از CrossWave خود با مواد شوینده Bissell خود استفاده کنید تا بهترین عملکرد را از دستگاه خود داشته باشید.

توان موتور:
550 وات
حجم مخزن:
0.8 لیتر
توضیحات محصول:
3 در 1؛ کف‌های سخت، فرش‌ها و موکت‌ها را هم‌زمان جارو می‌کشد، پاک می‌کند و خشک می‌کند.
پنل کنترل: به راحتی بین تمیز کردن کف سخت و تمیز کردن فرش جابجا می شود.
فناوری دو محفظه: آب تمیز و کثیف همیشه در اتاقک های جداگانه قرار دارد، بنابراین شما همیشه کف خود را با آب تمیز نظافت می کنید.
خود تمیز شوندگی خودکار: با فشار دادن یک دکمه پس از هر بار استفاده، کثیفی ها و زباله های روی برس غلتکی را تمیز می کند. پس از تمیز کردن، زحمت تمیز کردن دستگاه را به حداقل می رساند و به حفظ عملکرد کمک می کند.
استفاده از آن با سر زمین چرخان به راحتی قابل مانور است.
سیستم FreshStart: به لطف سیستم نوآورانه FreshStart، فضای داخلی CrossWave پس از تمیز کردن تمیز می‌ماند و از ایجاد بوی بد جلوگیری می‌شود. یک فیلتر آنتی باکتریال و یک برس غلتکی در داخل دستگاه وجود دارد. برای بهترین نتیجه، توصیه می کنیم پس از اتمام تمیز کردن، داخل دستگاه خود را با محلول تمیزکننده Freshstart تمیز کنید.
طول کابل برق:
7.5 متر
وزن:
5 کیلوگرم
گارانتی:
2 سال
کشور مبداء برند:
آمریکا
نام محصول:
Bissell CrossWave C3 Select Yüksek Vakumlu Dikey Süpürme ve Silme Makinesi
شناسه محصول:
153.09.01.3367
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه