امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

جاروبرقی شارژی آب و خاک کاراجا Aquaclean Pet 3in1 سفید

کد محصول: 153.09.01.3974
38,997,000 تومان
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

برند : Karaca
نمایش 3 بعدی محصول
تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته جارو شارژی
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)
توان موتور:
250 وات
صدا:
79 دسی بل
حجم مخزن:
1.8 لیتر
نوع فیلتر:
EPA 10
توضیحات محصول:
جارو کردن و پاک کردن با یک حرکت: جاروبرقی عمودی بی سیم مرطوب و خشک با جاروبرقی و پاک کردن همزمان در زمان شما صرفه جویی می کند. کف پارکت، کاشی، وینیل، چوب، سرامیک، مرمر و لمینت را به طور همزمان جاروبرقی و پاک می کند.
فرآیند جارو کردن مایع: می توانید نه تنها گرد و غبار، بلکه مایعاتی مانند غذای کودک ریخته شده و تخم مرغ های شکسته را نیز با جاروبرقی بکشید. با قابلیت جاروبرقی مایعات می توانید به راحتی حوادث آشپزخانه را تمیز کنید.
طراحی ویژه ای که به تنهایی می تواند ایستاده باشد: پس از اتمام استفاده از آن، می توانید جاروبرقی خود را به شیوه ای شیک و ارگونومیک نگهداری کنید، به لطف طراحی خاص آن که می تواند به تنهایی به صورت عمودی بایستد، بدون اینکه آن را به چیزی تکیه دهید.
55 دقیقه تمیز کردن بدون وقفه: با فن آوری پیشرفته باتری لیتیومی قدرتمند، به شما این امکان را می دهد که تمام خانه را به یکباره و بدون وقفه تمیز کنید. با زمان کاری 55 دقیقه ای خود، فرصت نظافت در خانه های بزرگ را نیز فراهم می کند.
استند طراحی ویژه: بدون نیاز به فضای خاصی برای بلند کردن جاروبرقی، می‌توانید به راحتی آن را با پایه آن شارژ و نگهداری کنید و آن را به شکلی شیک و ارگونومیک نگهداری کنید.
برس های خود تمیز شونده: می توانید با فشار دادن یک دکمه، بدون نیاز به شستشوی برس های کثیف پس از تمیز کردن، فرآیند خود تمیز کردن برس جاروبرقی خود را شروع کنید تا بتوانید برای تمیز کردن بعدی از آنها استفاده کنید. به این ترتیب برس ها همیشه تمیز می مانند.
عملکرد خودکار خشک شدن: برس های جاروبرقی شما پس از استفاده به طور خودکار خشک می شوند. به لطف فناوری قدرتمند خشک کردن هوا، از ایجاد بو، کپک و باکتری ناشی از مرطوب ماندن طولانی مدت جلوگیری می شود.
اسپری آب قابل تنظیم دستی: شما می توانید مقدار پاشش آب را با توجه به انواع مختلف کف تنظیم کنید. طبقه های حساس شما نیز تحت کنترل و ایمن هستند!
سریع خشک می شود و هیچ اثری از خود باقی نمی گذارد: به دلیل خاصیت خشک شدن سریع و بدون علامت گذاری، کف های شما به سرعت خشک می شوند و بدون برجای گذاشتن هیچ اثری تمیز می شوند، بنابراین فضاهای زندگی شما را برای استفاده فوری آماده می کند.
صفحه نمایش LCD و 3 حالت تمیز کردن مختلف:
3 گزینه حالت تمیز کردن مختلف برای انواع کف و سطوح مختلف آلودگی موجود است.
توضیحات تکمیلی:
همیشه با آب تمیز مخزن آب را تمیز کنید: به لطف مخزن مخصوص آن که از مخلوط شدن آب کثیف با آب تمیز جلوگیری می کند، همیشه می توانید با آب تمیز، تمیز کنید.
سیستم اطلاعات گفتاری: بدون نیاز به حدس زدن وضعیت جاروبرقی، دستیار هوشمند شما را در هر مرحله راهنمایی می‌کند و تجربه تمیز کردن را آسان‌تر می‌کند.
جاروبرقی شما مجهز به برس غلتکی فرش، برس غلتکی کف، برس تمیز کننده کوچک، برس تمیزکننده، ضمیمه حیوان خانگی، برس تمیزکننده تخت، شلنگ کششی انعطاف پذیر و اتصالات برس گرد و غبار 2 در 1 است تا تمام نیازهای تمیز کردن شما را برآورده کند.
به راحتی می توانید جاروبرقی عمودی بی سیم خود را به یک جاروبرقی دستی تبدیل کنید و از آن به عنوان جاروبرقی دستی با ضمائم مختلف استفاده کنید. به این ترتیب می توانید مبلمان، ماشین و قسمت های کوچک خود را به راحتی تمیز کنید.
دستگاه برس تمیز کننده تشک اشعه ماوراء بنفش: شما می توانید با از بین بردن کنه های گرد و غبار و باکتری ها در تختخواب خود با اتصال برس تمیزکننده تخت پرتو فرابنفش محیط خواب سالم تری ایجاد کنید.
دستگاه حیوانات خانگی: به لطف ضمیمه حیوان خانگی که همراه با جاروبرقی شما ارائه می شود، می توانید به سرعت و به راحتی موهای حیوانات خانگی را از سطوح مختلف مانند مبل و فرش تمیز کنید.
قدرت مانور بالا: به لطف طراحی سبک، بی سیم و ارگونومیک آن، می توانید به راحتی جاروبرقی خود را مانور دهید. با طراحی بی سیم آن، می توانید بدون نیاز به جستجوی پریز، هر جایی را که می خواهید تمیز کنید.
برس فوق العاده قدرتمند 50 واتی: خانه شما با برس فوق العاده قدرتمند 50 واتی تمیز خواهد شد که حتی سخت ترین کثیفی ها را به راحتی پاک می کند.
4 ساعت زمان شارژ: می توانید به سرعت جاروبرقی خود را شارژ کرده و دوباره برای استفاده آماده کنید.
سیستم فیلتر پیشرفته: هوای تمیزتر را با فیلتری تنفس کنید که کنه های گرد و غبار، هاگ های کپک و مواد حساسیت زا را در هوا به دام می اندازد.
عملکرد کم نویز: شما می توانید بی سر و صدا بدون مزاحمت برای خانواده و حیوانات خانگی خود تمیز کنید.
ابعاد:
35×50×40 سانتی متر
وزن:
4 کیلوگرم
گارانتی:
2 سال
نام محصول:
Karaca Aquaclean Pet 3in1 Islak ve Kuru Kablosuz Dik Süpürge
شناسه محصول:
153.09.01.3974
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...