امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

شبیه ساز نور روز با ساعت زنگ دار لکسون Mina طوسی

کد محصول: 555.15.01.0019
10,697,000 تومان
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

برند : Lexon
دسته : ساعت
تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته ساعت
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)
جنس بدنه:
پلاستیک
توضیحات محصول:
شبیه ساز لکسون مینا Sunrise Daylight با ساعت زنگ دار 11x11 سانتی متر با ترکیب جلوه های طلوع و غروب خورشید، ساعت زنگ دار و نور چند رنگ، یک لامپ چند منظوره ارائه می دهد. شبیه ساز تدریجی نور روز همراه با صداهای طبیعی به شما اجازه می دهد تا به آرامی از خواب بیدار شوید. 30 دقیقه قبل از زمان تنظیم شده بیدار شدن، رنگ های آبی تیره به تدریج به سفید گرم تبدیل می شوند و ملاتونین را مسدود می کنند و به شما کمک می کنند تا به طور طبیعی از خواب بیدار شوید. در شب، وقتی حالت غروب آفتاب روشن است، Lexon Mina Sunrise از نارنجی به قرمز تبدیل می‌شود تا به شما کمک کند به خواب بروید.
این لامپ با شکل جمع و جور، پایه آلومینیومی و صفحه نمایش باکیفیت، دارای طراحی ساده و شیک است. ظرافت روی میز را کامل می کند. با لمس قسمت بالایی می توانید لامپ را روشن/خاموش کنید، از بین 9 رنگ LED انتخاب کنید، روشنایی را تنظیم کنید یا زنگ در حال انجام را متوقف کنید. برای انواع سناریوهای استفاده، مانند خواندن کتاب در رختخواب، ایجاد یک محیط نورپردازی آرام قبل از خواب، یا بیدار شدن با طراوت در صبح مناسب است. Lexon Mina Sunrise یک راه حل روشنایی است که به شما امکان می دهد روز را با انرژی شروع کنید. شبیه سازی نور روز همراه با صداهای طبیعی می تواند به شما در تنظیم الگوهای خواب کمک کند.
ویژگی های محصول:
ساعت زنگ دار طلوع آفتاب
صفحه نمایش LCD خالص VA
شبیه سازی طلوع و غروب خورشید
5 ملودی و صداهای طبیعی
9 عدد لامپ ال ای دی رنگی
کنترل های لمسی
عمر باتری تا 4 ماه*
زمان شارژ: 5 ساعت
منبع تغذیه از طریق پورت USB-C (شامل کابل)
*زمان استفاده معمولی (قطع شده): ساعت زنگ دار فقط با حالت صدا: تا 4 ماه / ساعت زنگ دار فقط با حالت طلوع آفتاب: تا 1 ماه لامپ (فقط عملکرد نور): تا 24 ساعت
ابعاد:
11×11 سانتی متر
کشور مبداء برند:
فرانسه
نام محصول:
Lexon Mina Sunrise Alarm Saatli Gün Işığı Simülatörü 11x11 cm Metalik Gri
شناسه محصول:
555.15.01.0019
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...