امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

ساعت زنگ دار لکسون Minut آبی

کد محصول: 555.15.01.0005
5,797,000 تومان
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

برند : Lexon
دسته : ساعت
تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته ساعت
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)
جنس بدنه:
آلومینیوم
توضیحات محصول:
ساعت زنگ دار Lexon Minut یک ساعت زنگ دار است که با ابعاد کوچک و طراحی شیک هم حمل آن آسان و هم کاربردی است. این ساعت زنگ دار که با طراحی خود جلب توجه می کند، به لطف اندازه کوچک (6.5x4.5x2.5 سانتی متر) حتی می تواند در کف دست شما هم جا شود. این ویژگی باعث می شود به راحتی آن را روی میز یا کیف مسافرتی خود حمل کنید. یک کنترل صفحه نمایش لمسی برای روشن کردن صفحه ساعت یا به تعویق انداختن زنگ هشدار وجود دارد. این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد که با لمس ساده عملیات انجام دهد. می توان آن را از طریق USB-C با استفاده از کابل همراه شارژ کرد. این یک گزینه سازگار با محیط زیست را فراهم می کند و در عین حال عمر باتری طولانی را تضمین می کند. عمر باتری تا 6 ماه در دسترس است.
گزینه رنگ آبی تضمین می کند که ساعت ظاهری شیک و زیبا دارد. این انتخاب رنگ تجربه زیبایی را به کاربر ارائه می دهد. عملکرد زنگ ساعت زنگ دار Lexon Minut به کاربر این امکان را می دهد که زنگ هشدار را در زمان مشخص شده بشنود. این ویژگی از نظر سازماندهی و یادآوری برنامه های روزانه بسیار کاربردی است. این یک گزینه ایده آل برای سفر است زیرا سبک وزن و قابل حمل است. به لطف ابعاد کوچک آن به راحتی می توان آن را در هر چمدان یا کیفی قرار داد.
ویژگی های محصول:
ساعت زنگ دار سایز جیبی
صفحه نمایش LCD مشکی شیشه ای
باتری قابل شارژ داخلی
کنترل لمسی
تا 6 ماه عمر باتری
زمان شارژ: 4 ساعت
قابل شارژ از طریق USB-C (شامل کابل)
منبع تغذیه: آداپتور برق 5 ولت USB (شامل نمی شود)
ابعاد:
6.5×2.5×4.5 سانتی متر
کشور مبداء برند:
فرانسه
نام محصول:
Lexon Minut Alarm Saat Açık Mavi
شناسه محصول:
555.15.01.0005
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...