امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

ست چاقو روزانه 4 پارچه اوپینل Essentials

کد محصول: 153.09.01.7731
4,297,000 تومان
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

برند : Opinel
دسته : ست چاقو
تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته ست چاقو
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)
جنس:
استیل
جنس دسته:
چوب راش و چوب زیتون
توضیحات محصول:
چاقو پوست کن ۱۰ سانتی متر
چاقو سبزی 7 سانتی متر
ست چاقوی آشپزخانه Essential یک هدیه عالی برای کسانی است که عاشق آشپزی هستند. دارای سه تیغه و لایه بردار. چاقوهای کوچک اما همه کاره که کاملاً در اروپا ساخته شده اند و از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند، مورد علاقه هر سرآشپز مشتاقی خواهد بود!
یک ست چاقو عالی، گزینه ای عالی برای هدیه برای عزیزانتان. این محصول که به صورت ست توسط برند معروف فرانسوی عرضه شده است، بسیار مناسب آشپزخانه شما در منزل خواهد بود. در مجموعه؛ یک چاقوی سبزیجات، یک چاقوی گوجه فرنگی دندانه دار، یک چاقوی با تیغه خمیده و پشت دندانه دار و یک پوست کن وجود دارد. دسته های مدل ها از چوب زیتون ظریف ساخته شده است. تیغه ها با فولاد ضد زنگ تولید می شوند. فولاد ضد زنگ با افزودن کروم به آلیاژ به دست می آید. این به طور قابل توجهی مقاومت در برابر سایش را افزایش می دهد.
مراقبت: فقط شستن با دست. چاقوی خود را در آب فرو نکنید، در غیر این صورت ممکن است دسته چوبی آن تغییر شکل دهد. قبل از خاموش کردن تیغه آن را خشک کنید.
نام محصول:
Opinel Essentials Günlük 4'lü Bıçak Seti
شناسه محصول:
153.09.01.7731
کشور مبداء برند:
فرانسه
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه