امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

کپسول قهوه ۲ عددی استیل گفو

کد محصول: 500.01.02.1078
2,097,000 تومان 1,897,000 تومان
تخفیف 10٪
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

برند : Gefu
تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته تجهیزات قهوه
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)

GEFU یک برند پیشرو لوازم آشپزخانه در آلمان با طیف گسترده محصولات و دارای محصولاتی است که راه حل های نوآورانه ارائه می دهد. این نیازهای آماده سازی، ارائه و نگهداری غذا در آشپزخانه را زیر یک سقف گرد هم می آورد. GEFU با رویکرد برند خود که به پایداری و حفاظت از محیط زیست اهمیت می دهد، علاوه بر ظروف آشپزخانه، مجموعه ای بادوام به نام Storeganizer نیز دارد که به کاهش ضایعات پلاستیکی کمک می کند و نگهداری مواد غذایی را آسان می کند. طرح های نوآورانه ای که توسط طراحان دنیس بکر، کریستوف ویله و تیم آنها در دفتر طراحی معروف Invivo Design در برلین شکل گرفته اند، ایده های GEFU را زنده می کنند. ظروف آشپزخانه باکیفیت و نوآورانه GEFU که برای هر آشپزخانه مدرنی مناسب است، با طرح های درجه یک خود راه حل های ظریف و کاربردی را برای آشپزخانه ها ارائه می دهد که جوایز بسیاری را کسب کرده است.

جنس:
استیل
توضیحات محصول:
کپسول قهوه 2 تکه GEFU یک وسیله جانبی برتر است که برای غنی سازی تجربه قهوه با هماهنگی کامل با دستگاه های کپسول NESPRESSO® که مورد علاقه علاقه مندان قهوه است طراحی شده است.
این محصول ویژه حاوی 2 عدد کپسول CONSCIO Coffee است که به شما این امکان را می دهد تا لذت قهوه خود را به اشتراک بگذارید یا دو رایحه متفاوت را امتحان کنید.
به لطف قابلیت شستشوی این محصول در ماشین ظرفشویی، تمیز کردن آن بسیار کاربردی و آسان است.
کپسول قهوه 2 تکه GEFU از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا ساخته شده است که دوام و استفاده طولانی مدت را تضمین می کند.
علاوه بر این، ابعاد جمع و جور آن (عرض 3.5 سانتی متر، ارتفاع 2.5 سانتی متر) به زیبایی در طراحی ماشین های شما قرار می گیرد.
این محصول افزودنی عالی برای دوستداران قهوه، طراحی شده است تا طعم و لذت هر فنجان قهوه را به سطح بالاتری برساند.
با کپسول قهوه 2 تکه GEFU تجربه قهوه خود را شخصی سازی کنید و لذت استراحت قهوه خود را بیشتر کنید.
کشور مبداء برند:
آلمان
نام محصول:
GEFU 2'Li Kahve Kapsülü
شناسه محصول:
500.01.02.1078
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه