امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

کوله پشتی حمل سگ کاراجاهوم پالوک رنگی سایز لارج

کد محصول: 000001000163076001
0 تومان 2,197,000 تومان
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

برند : Karaca Home
دسته : سگ
تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته سگ
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)

 

جنس:
100٪ پلی استر
توضیحات محصول:
کوله پشتی کاراجا در دو سایز مختلف به عنوان قالب وجود دارد که همه دوستان ما با وزن بین 4 کیلوگرم و 50 کیلوگرم می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. به لطف طراحی سینه قابل تنظیم، عرض قالب انعطاف پذیر را ارائه می دهد. می توانید از کوله پشتی سگ خود به عنوان کیف یا قلاده استفاده کنید. با کوله پشتی Paw Dog می توانید تمام نیازهای دوست پنجه خود را با هم جمع کنید. می توانید وسایل زیادی را که دوست حیوان خانگی شما ممکن است در طول پیاده روی به آنها نیاز داشته باشد، مانند کارت سلامت، اسباب بازی، خوراکی سگ و بارانی قرار دهید.
در حالی که یک جیب مخفی در داخل کیف سگ برای کیسه مدفوع سگ شما وجود دارد، می توانید به راحتی کیسه ها را از قسمت مخصوص برش کناری بردارید.
کوله پشتی Paw Dog که مخصوص دوست پنجه شما تولید شده است، می تواند به عنوان بند استفاده شود. دو قلاب بند مسافرتی در پشت وجود دارد. سازگار با تمام بند.
با ویژگی پارچه و بند خود بدن سگ شما را مانند قلاده در آغوش می گیرد و مزاحم سگ شما نمی شود! لیز نمی خورد و حرکات سگ شما را محدود نمی کند با سیستم قفلی که دارد می توان آن را مانند قلاده سینه به دور گردن بست و با سرهای قفل دار 4 طرفه خود به راحتی به دوست خود وصل کرد.
توضیحات ابعاد:
(برای تصویر واضح تر از اندازه گیری ها، لطفاً به نمودار اندازه ما در تصویر لیست مراجعه کنید!)
پیاده روی های دلپذیر همراه با دوست پنجه خود با کوله پشتی سگ با بند قابل تنظیم برای بسیاری از نژادها مانند پاگ، بولداگ انگلیسی، بولداگ فرانسوی، گلدن، شارپی، پودل، کین کورسا بین 6 تا 50 کیلوگرم در انتظار شماست.
ابعاد سایز S ارتفاع 15 سانتی متر و عرض 10 سانتی متر ابعاد کیف برای سایزهای M و L 18 سانتی متر و 15 سانتی متر می باشد.
همچنین با بند قابل تنظیم آن بسیار کاربردی است. برای حداقل 35 سانتی متر، حداکثر 95 سانتی متر قطر سینه
شرایط شستشو:
گاهی اوقات سگ های ما بازی می کنند و داخل گل می شوند... کیف های ما برای تمیز کردن آسان طراحی شده اند. بدون استفاده از سفید کننده به آرامی در آب سرد با آب و صابون بشویید و آویزان کنید تا خشک شود.
ابعاد:
18×15 سانتی
نام محصول:
Karaca Home X Pawlook L Beden Göğüs Tasması Sırt Çantası
شناسه محصول:
000001000163076001
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه