امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

چایساز سخنگو کاراجا Caysever 3 in 1 گرافیت

کد محصول: 153.09.01.4252
10,997,000 تومان 8,497,000 تومان
تخفیف 23٪
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

نمایش 3 بعدی محصول
تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته چای ساز برقی
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)

بهترین چای را دم می کند و به شما می گوید کی دم می شود! ما به عنوان یک جامعه، آشکارا به چای علاقه داریم؛ آن را دوست داریم و زیاد می نوشیم. خب، در این صورت، ما به طعم، قوام، تازگی و دم کشیدن چای توجه ویژه ای داریم. چون ما بهترین ها را می دانیم، بهترین ها را می خواهیم. ما به عنوان Karaca، نوشیدن چای تازه و لذیذ را در هر زمان با دستگاه چای‌ساز 3 در 1 لیوان سخنگو امکان پذیر کرده‌ایم. زیرا دستگاه هنگام دم کشیدن چای شما را مطلع می کند و دمای ایده آل دم را تعیین می کند. علاوه بر این،دارای سطوح مختلف دمایی برای گرم کردن آب، آب جوش و دم کردن چای است. با یک نوآوری انقلابی در آیین کلاسیک دم کردن چای، وقت آن است که با چای‌هایی که بدون پوشش روی اجاق گاز رها می‌شوند، بیش از حد پخته می‌شوند یا پس از سپری شدن دوره انتظار کهنه می‌شوند، خداحافظی کنیم. اکنون آن را امتحان کنید تا از هر قوری دیگر چای خوشمزه و متعادل بنوشید!

توان:
1700 وات
ظرفیت قوری:
0.8 لیتر
ظرفیت کتری:
1.5 لیتر
جنس قوری:
شیشه
جنس بدنه:
شیشه
پلاستیک بی ضرر
توضیحات محصول:
با یک کلیک چای شما در 15 دقیقه آماده می شود و به مدت 60 دقیقه تازه می ماند.
برای تهیه غذای کودک، با گرم کردن آب غذای کودک در دمای 40 درجه با "عملکرد آب غذا" به شما کمک می کند تا غذا را در دمای ایده آل آماده کنید.
دارای درب مخصوصی است که می توان از آن به عنوان کتری استفاده کرد و به لطف قابلیت «جوش آب» می توانید آن را برای دستور العمل های مختلف چای، قهوه و نوشیدنی گرم خود نیز انتخاب کنید.
نشانگر وضعیت تازه بودن ردیابی اینکه آیا چای شما هنوز تازه است یا خیر را آسان می کند. چای شما طراوت خود را به مدت 60 دقیقه حفظ می کند.
با ویژگی گرم نگه داشتن خودکار خود، چای، قهوه و آب شما را در تمام مدت لذت بردن از چای یا قهوه گرم نگه می دارد.
ویژگی خاموش شدن خودکار
هنگامی که آب در مخزن کتری یا مخزن آب قوری وجود نداشته باشد یا زمانی که آب آن تمام شود، به طور خودکار کار را متوقف می‌کند و از استفاده نادرست جلوگیری می‌کند.
ابعاد:
17x25x35 سانتی متر
وزن:
2 کیلوگرم
گارانتی:
2 سال
نام محصول:
Karaca Çaysever 3 in 1 Konuşan Renkli Camlı Çay Makinesi Su Isıtıcı ve Mama Suyu Hazırlama 1700w Graphite
شناسه محصول:
153.09.01.4252
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه