امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

هواپز و سرخ کن کاراجا Air Pro Cook Koz XL Airfryer قرمز

کد محصول: 153.03.08.4470
9,970,000 تومان 6,997,000 تومان
تخفیف 30٪
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته هواپز و سرخ کن بدون روغن
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)

با برنامه‌های آماده از سیب‌زمینی‌های سالم گرفته تا طعم‌هایی مختلف، از دستور پخت در فر و گریل گرفته تا ماست خانگی، از گرم کردن تا خشک کردن سبزیجات و میوه‌ها، می‌توانید با Karaca Air Pro Cook Embers، سلامتی را به طعم هر دستور غذایی اضافه کنید.فقط 1 قاشق روغن و یک کلیک؛ می توانید سیب زمینی سرخ کرده سالم، ترد، سیب زمینی سرخ شده آبدار و سیب زمینی سرخ کرده سبزیجات خوشمزه درست کنید که انگار از ماهیتابه بیرون آمده اند.فقط با استفاده از 1 قاشق روغن با Karaca Air Pro Cook Embers می توانید غذاهای خوشمزه Hünkar Begendi، Ali Nazik و بسیاری از غذاهای دیگر را تهیه کنید. همچنین می‌توانید تمام پیش‌غذاهایی را که با تفت دادن درست شده‌اند، فقط با فشار دادن یک دکمه آماده کنید.گوشت هایی لذیذ مثل ترکی با طعم کباب که به طور یکنواخت پخته می شوند یا کیک ها و شیرینی ها و نان های پف کرده با طعم فر! می توانید همه آنها را با Embers Karaca Air Pro Cook تهیه کنید.اولین و تنها هواپز خانگی در جهان. می توانید به راحتی ماست خود را با Embers Karaca Air Pro Cook تهیه کنید.

توان:
1550 وات
جنس بدنه:
پلاستیک
ظرفیت:
۴ لیتر
توضیحات محصول:
به لطف عملکرد خشک کردن سبزیجات/میوه Karaca Air Pro Cook Embers، می توانید میوه هایی را که خریداری می کنید به روشی سالم برای مدت طولانی نگهداری کنید و ادویه های خود مانند نعناع و آویشن را خشک کنید.
زمانی که می خواهید غذای خود را دوباره گرم کنید، می توانید با فشار دادن دکمه Heating Karaca Air Pro Cook Embers به ​​طعم روز اول برسید.
علاوه بر این، می توانید با سفارشی کردن همه این موارد با کمک کلیدهای تنظیم دما و زمان، دستور العمل خاص خود را ایجاد کنید.
Circulation Air Tech یک فناوری منحصر به فرد است که هوای گرم را در داخل محفظه به گردش در می آورد. با استفاده از این فناوری که هوای گرم را به طور مساوی در داخل محفظه پخش می کند، می توانید تمام وعده های غذایی خود را به طور مساوی بپزید.
با فناوری چربی کمتر، می‌توانید سیب‌زمینی‌های ترد را طوری تهیه کنید که انگار از ماهیتابه بیرون آمده‌اند.
شما به راحتی می توانید هم محفظه قابل جابجایی و هم رنده پخت و پز را بشویید که به راحتی روغن های جمع شده در محفظه را در ماشین ظرفشویی تمیز می کند.
هنگامی که آشپزی را شروع می کنید، Karaca Air Pro Cook Embers به ​​لطف سنسورهای هوشمند خود می تواند تشخیص دهد که کاسه به درستی قرار نگرفته است. تا 10 دقیقه پخت را متوقف می کند تا از هر گونه اتفاق ناگوار جلوگیری شود. هنگامی که کاسه را به درستی قرار دهید، می توانید روند پخت و پز خود را از همان جایی که متوقف کرده اید ادامه دهید.
با استفاده از Karaca Air Pro Cook Embers می توانید غذاهایی را تهیه کنید که برای همه کافی است، با حجم زیاد 4 لیتر، البته فضای زیادی روی پیشخوان اشغال نمی کند.
با Karaca Air Pro Cook Embers می توانید غذاهای خود را با 74 درصد انرژی کمتر و در زمان کوتاه تری نسبت به فر آماده کنید.
Karaca Air Pro Cook Embers بو را به دام می اندازد و از تشکیل دود جلوگیری می کند.
با صفحه نمایش کاربرپسند و قابل فهم آن می توانید به راحتی غذاهای خود را آماده کنید. علاوه بر این، می توانید به راحتی تایمر، تنظیمات درجه گرمایش خود را سفارشی کنید و طعم های خود را به راحتی آماده کنید.
شما به راحتی می توانید دستور پخت خود را با دمای قابل افزایش از 60 درجه به 210 درجه و زمان پخت قابل تنظیم از 1 دقیقه تا 12 ساعت تهیه کنید.
توضیحات تکمیلی:
قابلیت پخش هوای گرم در محفظه پخت
مناسب برای پخت با یک قاشق روغن
مناسب برای پخت مرغ و ماهی
مناسب برای سرخ کردن انواع مواد غذایی
قابلیت گرم کردن مواد غذایی
پخت مواد خوراکی بدون دود و بو
قابلیت خشک کردن میوه و سبزیجات
قابلیت آماده کردن ماست خانگی
شستشوی آسان در ماشین ظرفشویی
ابعاد:
37x28x34 سانتی متر
وزن:
۵ کیلوگرم
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه