امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

هواپز و سرخ کن کاراجا Air Pro Cook 3 in 1 XL رزگلد

کد محصول: 153.09.01.3910
13,497,000 تومان 9,997,000 تومان
تخفیف 26٪
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته هواپز و سرخ کن بدون روغن
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)

Air Pro Cook XL 3 in 1 برای کسانی است که می خواهند غذای خوشمزه و سالم بخورند. Karaca Air Pro Cook با فناوری چربی کمتر آن را فقط با استفاده از یک قاشق روغن آماده می کند.با فناوری جریان هوای گرم Circulation Air Tech که از بالا به پایین حرکت می کند، همه قسمت های غذای شما را به طور یکسان می پزد. هنگامی که می خواهید وعده های غذایی خود را دوباره گرم کنید، می توانید از ویژگی گرم کردن استفاده کنید.با Easy Wash Tech، که به شما امکان می دهد آن را در ماشین ظرفشویی بشویید، می توانید انرژی خود را نه برای تمیز کردن، بلکه به کشف دستور العمل های کاملاً جدید اختصاص دهید.

توان:
1550 وات
جنس بدنه:
پلاستیک
ظرفیت:
۴ لیتر
توضیحات محصول:
فقط 1 قاشق روغن و یک دکمه؛ می توانید سیب زمینی سرخ کرده سالمی مانند سیب زمینی سرخ شده از ماهیتابه مادرتان، سیب زمینی سرخ شده مرغ که از بیرون ترد و داخل آن آبدار است و سبزیجات خوشمزه تهیه کنید.
می توانید هر غذای خانگی را که می خواهید، از کباب جنگلی گرفته تا کوفته ازمیر، از گل کلم تا لوبیا سبز را فقط با یک قاشق روغن و یک دکمه تهیه کنید.
با 1 قاشق روغن می توانید غذاهای خوشمزه هونکار بگندی، علی نازیک و بسیاری از غذاهای دیگر را تهیه کنید. همچنین می توانید با فشردن یک دکمه تمام پیش غذاها را آماده کنید.
گوشت هایی مانند ترکی با طعم باربیکیو، پخته شده در همه قسمت ها یکنواخت، یا کیک ها، شیرینی ها و نان هایی که با طعم فر پف می کنند! می توانید همه آن را با Karaca Air Pro Cook XL 3 in 1 تهیه کنید.
تخمیر ماست خانگی Karaca Air Pro Cook بسیار آسان است. می توانید به راحتی ماست خود را با Karaca Air Pro Cook XL 3 in 1 تهیه کنید، اولین و تنها سرخ کن ماست خانگی در جهان.
به لطف عملکرد خشک کردن سبزیجات/میوه، می توانید طعم های فصلی را به روشی سالم برای مدت طولانی ذخیره کنید و ادویه های خود مانند نعناع و آویشن را خشک کنید.
زمانی که می خواهید وعده های غذایی خود را دوباره گرم کنید، می توانید با فشار دادن دکمه گرمایش Karaca Air Pro Cook XL 3 in 1 به طعم غذای روز اول برسید.
علاوه بر این، می‌توانید با شخصی‌سازی همه این موارد با کمک دکمه‌های تنظیم دما و زمان، دستور العمل خود را ایجاد کنید.
ویژگی محصول:
Circulation Air Tech یک فناوری منحصر به فرد است که گردش هوای گرم را در داخل محفظه فراهم می کند. با استفاده از این فناوری که هوای گرم را به طور یکنواخت در داخل محفظه پخش می کند، می توانید تمام وعده های غذایی خود را به طور مساوی بپزید.
با فناوری چربی کمتر، می‌توانید سیب‌زمینی‌های ترد مانندی که از ماهیتابه مادرتان بیرون آمده‌اند، مرغی که از بیرون ترد و داخل آن آبدار است و سبزیجات را فقط با استفاده از ۱ قاشق روغن به صورت سالم تهیه کنید.
تمیز کردن کاراجا ایر پرو کوک نیز بسیار آسان است! شما می توانید به راحتی هم کاسه قابل جابجایی و هم توری آشپزی خود را بشویید که امکان تمیز کردن آسان روغن های جمع شده در کاسه را در ماشین ظرفشویی فراهم می کند.
سیستم ایمنی 4 مرحله ای Safety Cook Tech آشپزخانه شما را همیشه در برابر سوختگی های احتمالی که ممکن است در اثر گرمای بیش از حد رخ دهد ایمن نگه می دارد.
وقتی شروع به پخت و پز می کنید، Karaca Air Pro Cook XL 3 in 1 به لطف حسگرهای هوشمند خود می تواند تشخیص دهد که کاسه به درستی قرار نگرفته است. تا 10 دقیقه پخت را متوقف می کند تا از هر گونه اتفاق ناگوار جلوگیری شود. وقتی کاسه را به درستی قرار دادید، می توانید از همان جایی که کار را ترک کردید به پخت و پز خود ادامه دهید.
با Karaca Air Pro Cook XL 3 in 1 می توانید غذاهای خود را با 74 درصد انرژی کمتر و در زمان کمتری نسبت به فر آماده کنید.
Karaca Air Pro Cook XL 3 in 1 بو را به دام می اندازد و از تشکیل دود جلوگیری می کند. با آن، بوی غذا در بشقاب هایتان می ماند، نه روی شما.
با صفحه نمایش کاربرپسند و قابل فهم آن می توانید به راحتی غذاهای خود را آماده کنید. علاوه بر این، تایمر، درجه گرمایش و غیره. شما به راحتی می توانید تنظیمات خود را شخصی کنید.
شما به راحتی می توانید دستور پخت خود را با دمای آن که می تواند از 60 درجه تا 210 درجه باشد و زمان پخت آن که از 1 دقیقه تا 12 ساعت قابل تنظیم است، تهیه کنید.
Karaca Air Pro Cook XL 3 in 1 دارای قدرت پخت کامل 1550 وات است. به لطف این قدرت باعث افزایش دمای محفظه و کاهش زمان پخت می شود.
توضیحات تکمیلی:
قابلیت پخش هوای گرم در محفظه پخت
مناسب برای پخت با یک قاشق روغن
مناسب برای پخت مرغ و ماهی
مناسب برای سرخ کردن انواع مواد غذایی
قابلیت گرم کردن مواد غذایی
پخت مواد خوراکی بدون دود و بو
قابلیت خشک کردن میوه و سبزیجات
قابلیت آماده کردن ماست خانگی
شستشوی آسان در ماشین ظرفشویی
ابعاد:
37x28x34 سانتی متر
وزن:
6 کیلوگرم
گارانتی:
۲ سال
نام محصول:
Karaca Air Pro Cook 3 in 1 XL Ev Yemeği, Közleme, Airfryer Rosegold
شناسه محصول:
153.09.01.3910
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه