امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

برای کسانی که می خواهند هم خوشمزه و هم سالم بخورند، Air Pro Cook. کاراجا ایر پرو کوک که می تواند سیب زمینی سرخ کرده سالم، ماست خانگی، خشک کردن سبزیجات و میوه، طعم های فر و گریل و همچنین غذاهای آبدار بپزد، همه طعم ها را تنها با استفاده از یک قاشق روغن با فناوری روغن کم آماده می کند.ایر پرو کوک کاراجا که در هر مرحله با صحبت به شما اطلاع می دهد با حجم بالای ۴ لیتری خود بشقاب غذاهای لذیذ را برای شما به ارمغان می آورد. با فناوری جریان هوای گرم از بالا به پایین Circulation Air Tech، تمام قسمت های غذای شما را به طور یکنواخت می پزد. اگر می خواهید غذای خود را دوباره گرم کنید، می توانید از قابلیت گرمایش استفاده کنید.با Easy Wash Tech که امکان شستشوی آن را در ماشین ظرفشویی فراهم می کند، می توانید انرژی خود را صرف تمیز کردن نکنید، بلکه صرف کشف دستور العمل های جدید کنید.

توان:
1550 وات
جنس بدنه:
پلاستیک
ظرفیت:
۴ لیتر
توضیحات محصول:
به لطف عملکرد خشک کردن سبزیجات/میوه Karaca Air Pro Cook Embers، می توانید میوه هایی را که خریداری می کنید به روشی سالم برای مدت طولانی نگهداری کنید و ادویه های خود مانند نعناع و آویشن را خشک کنید.
زمانی که می خواهید غذای خود را دوباره گرم کنید، می توانید با فشار دادن دکمه Heating Karaca Air Pro Cook Embers به ​​طعم روز اول برسید.
علاوه بر این، می توانید با سفارشی کردن همه این موارد با کمک کلیدهای تنظیم دما و زمان، دستور العمل خاص خود را ایجاد کنید.
Circulation Air Tech یک فناوری منحصر به فرد است که هوای گرم را در داخل محفظه به گردش در می آورد. با استفاده از این فناوری که هوای گرم را به طور مساوی در داخل محفظه پخش می کند، می توانید تمام وعده های غذایی خود را به طور مساوی بپزید.
با فناوری چربی کمتر، می‌توانید سیب‌زمینی‌های ترد را طوری تهیه کنید که انگار از ماهیتابه بیرون آمده‌اند.
شما به راحتی می توانید هم محفظه قابل جابجایی و هم رنده پخت و پز را بشویید که به راحتی روغن های جمع شده در محفظه را در ماشین ظرفشویی تمیز می کند.
هنگامی که آشپزی را شروع می کنید، Karaca Air Pro Cook Embers به ​​لطف سنسورهای هوشمند خود می تواند تشخیص دهد که کاسه به درستی قرار نگرفته است. تا 10 دقیقه پخت را متوقف می کند تا از هر گونه اتفاق ناگوار جلوگیری شود. هنگامی که کاسه را به درستی قرار دهید، می توانید روند پخت و پز خود را از همان جایی که متوقف کرده اید ادامه دهید.
با استفاده از Karaca Air Pro Cook Embers می توانید غذاهایی را تهیه کنید که برای همه کافی است، با حجم زیاد 4 لیتر، البته فضای زیادی روی پیشخوان اشغال نمی کند.
با Karaca Air Pro Cook Embers می توانید غذاهای خود را با 74 درصد انرژی کمتر و در زمان کوتاه تری نسبت به فر آماده کنید.
Karaca Air Pro Cook Embers بو را به دام می اندازد و از تشکیل دود جلوگیری می کند.
با صفحه نمایش کاربرپسند و قابل فهم آن می توانید به راحتی غذاهای خود را آماده کنید. علاوه بر این، می توانید به راحتی تایمر، تنظیمات درجه گرمایش خود را سفارشی کنید و طعم های خود را به راحتی آماده کنید.
شما به راحتی می توانید دستور پخت خود را با دمای قابل افزایش از 60 درجه به 210 درجه و زمان پخت قابل تنظیم از 1 دقیقه تا 12 ساعت تهیه کنید.
توضیحات تکمیلی:
قابلیت پخش هوای گرم در محفظه پخت
مناسب برای پخت با یک قاشق روغن
مناسب برای پخت مرغ و ماهی
مناسب برای سرخ کردن انواع مواد غذایی
قابلیت گرم کردن مواد غذایی
مناسب برای پخت غذاهای آبدار
پخت مواد خوراکی بدون دود و بو
قابلیت خشک کردن میوه و سبزیجات
قابلیت آماده کردن ماست خانگی
در هر مرحله از آماده کردن به شما اطلاع میدهد
شستشوی آسان در ماشین ظرفشویی
ابعاد:
37x28x34 سانتی متر
وزن:
۵ کیلوگرم
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه