امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

نظم دهنده آشپزخانه جوزف جوزف Siurface نقره ای

کد محصول: 153.09.01.8383
4,597,000 تومان
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته ابزار جانبی
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)

آشپزخانه شما کارگاهی است که در آن غذاهای لذیذ درست می شود و مرکز گفتگوهای دلپذیر است. اما زمانی که کار سخت می‌شود، پیدا کردن آنچه در میان انبوهی از لوازم آشپزخانه نیاز دارید، گاهی اوقات می‌تواند یک کابوس باشد. یا کاردک گم می شود یا همزن ناگهان در اعماق کابینت ها فرو می رود. برای نجات شما از این سناریوی آشفته، سازمان دهنده ظروف آشپزخانه از جنس استنلس استیل سطح جوزف جوزف وارد صحنه می شود!این سازمان دهنده شیک و کاربردی نه تنها به آشپزخانه شما حسی شیک می بخشد، بلکه زندگی شما را آسان تر می کند. به لطف ظرفیت بالای خود، انواع ابزار آشپزخانه از ملاقه تا لیسک را به راحتی در خود جای می دهد. به لطف طراحی زاویه دار و محفظه های آن، اکنون می توانید به راحتی به همه موارد دسترسی داشته باشید. هرج و مرج تبدیل به خاطره می شود، نظم تبدیل به روش زندگی شما می شود.

جنس:
استیل
توضیحات محصول:
پوشش پنهان اثر انگشت: دیگر اجازه ندهید اثر انگشت آشپزخانه شیک شما را خراب کند! جوزف جوزف Surface Organizer با پوشش ویژه پنهان کننده اثر انگشت خود همیشه چشم نواز به نظر می رسد.
دسترسی ارگونومیک: طراحی زاویه دار دسترسی راحت به ابزار را آسان می کند. علاوه بر این، محفظه های داخل هر ابزار را در فضای خصوصی خود نگه می دارد و از سردرگمی جلوگیری می کند.
تمیز کردن آسان: سازمان دهنده که قطعات آن به راحتی جدا می شوند، حتی اگر در ماشین ظرفشویی جا نشوند، می توانند بدون زحمت تمیز شوند.
پایه ضد لغزش: پایه ضد لغزش با ثابت نگه داشتن دستگاه روی پیشخوان شما از واژگونی و حوادث جلوگیری می کند.
کیفیت بالا و ظرافت: ساخته شده از فولاد ضد زنگ، سازمان دهنده زیبایی بادوام و مدرن را ارائه می دهد.
با دست بشویید و خشک کنید
بدون BPA
ابعاد:
17×15×14 سانتی متر
کشور مبداء برند:
انگلیس
نام محصول:
Joseph Joseph Siurface Çelik Dar Mutfak Gereçleri Düzenleyici Gri
شناسه محصول:
153.09.01.8383
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه