امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

قهوه ساز و چایساز کاراجا Hatır Plus Barista 6 In 1 قرمز

کد محصول: 153.09.01.6486
21,197,000 تومان 16,197,000 تومان
تخفیف 24٪
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

برند : Karaca
نمایش 3 بعدی محصول
تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته قهوه ساز
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)

هیچ محدودیتی برای کارهایی که می توانید با Karaca Hatır Plus Barista 6 in 1 انجام دهید وجود ندارد، باریستای خود در خانه. طعم بی نظیر قهوه ترک با طعم های ایتالیایی ترکیب می شود. Hatır Plus Barista 6 in 1 که می تواند اخگرهای قهوه ترک، نوشیدنی های شیر و شیر مخصوصاً لاته ترکی و ترکی کاپوچینو را گرم کند، به شما این امکان را می دهد که با قاشق مخصوص اندازه گیری فوم، تمام این طعم ها را بدون زحمت در خانه تجربه کنید. با دستگاه کف ساز شیر می توانید کف شیر را با غلظتی که می خواهید برای تمام نوشیدنی های شیر خود بدست آورید، در حالی که قهوه جوش باریستا با دهانه مخصوص به شما کمک می کند مانند یک باریستای متخصص قهوه های خود را در فنجان بریزید. با تشکر از کتابچه دستور العمل هایی که به طور خاص برای این محصول ایجاد کرده ایم، دستور العمل های ترکی لاته و ترکی کاپوچینو همیشه در دسترس شما هستند. با قهوه جوش و برس تمیز کننده آسان با فناوری Quick Clean بدون نگرانی از تمیز کردن قهوه خود لذت ببرید.

توان:
1385 وات
حجم مخزن آب:
۱ لیتر
حجم قوری:
750 میلی لیتر
توضیحات محصول:
آماده کردن قهوه ترک ، قهوه ترک با شیر ، گرم کردن شیر ، شکلات داغ با شیر ، قهوه دمی ، آماده کردن چای ، لاته و کاپوچینو بر پایه قهوه ترک و فوم ساز شیر
در حین دم کردن 5 فنجان قهوه فیلتر یا چای در قوری شیشه ای Karaca Hatır Plus Barista 6 in 1، می توانید همزمان 5 فنجان قهوه ترکی بو داده، شیر گرم کن یا نوشیدنی شیر را با قهوه جوش آن درست کنید و از 10 فنجان نوشیدنی به طور همزمان لذت ببرید. .
Hatır Plus Barista 6 in 1 با ترکیب قهوه ترک با طعم شدید که با فیلتر کردن کاغذ صافی داخل جعبه با کف شیر نرمی که با استفاده از ویژگی های گرمایش شیر و کف کردن شیر ایجاد می کنید، یک ترکیب طعمی منحصر به فرد را به شما ارائه می دهد.
کف شیر را با چگالی که می خواهید برای تمام نوشیدنی های شیر خود با دستگاه کف ساز شیر دریافت کنید.
به لطف پایه قابلمه قهوه ای که به راحتی تمیز می شود با فناوری Quick Clean، دستگاه خود را به طور عملی تمیز کنید.
از تنظیم عطر استفاده کنید تا طعم قهوه فیلتر خود را مطابق با کام خود تنظیم کنید و از قهوه فیلتر با طعم ملایم یا قوی لذت ببرید.
هنگام ریختن قهوه با قهوه جوش باریستا با دهانه مخصوص، تراکم کف را حفظ کنید و از تهیه قهوه های با طعم باریستا در منزل لذت ببرید.
با برس تمیزکننده مخصوص، به راحتی ظرف قهوه خود را از باقی مانده قهوه پاک کنید.
بسته شامل:
دستگاه قهوه ساز
مخزن
پیمانه
برس برای نظافت
ابعاد:
18×36×29 سانتی متر
وزن:
3.5 کیلوگرم
گارانتی:
2 سال
نام محصول:
Karaca Hatır Plus Barista 6 In 1 Latte Cappuccino ve Közde Türk Kahvesi Makinesi Kırmızı
شناسه محصول:
153.09.01.6486
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه