امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

قهوه ساز السی Plisse حجم 1.5 لیتر طوسی

کد محصول: 555.04.01.0190
36,997,000 تومان
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

نمایش 3 بعدی محصول
تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته دستگاه قهوه فیلتری
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)

آخرین عضو مجموعه نمادین Plissé که توسط Michele De Lucchi طراحی شده است، دستگاه قهوه فیلتر 1.5 لیتری Alessi Plisse عملکرد همه کاره را با حجم های منحنی ظریف ترکیب می کند و افزودنی شیک برای هر فضای داخلی ایجاد می کند. دستگاه قهوه فیلتر 1.5 لیتری Alessi Plisse برای دم کردن مقادیر زیادی قهوه با عطر و بوی فوق العاده عالی، لحظات آرامش روزانه را افزایش می دهد و می تواند برای دم کردن قهوه در کنار خانواده در خانه یا برای دم کردن بهترین قهوه برای همکاران خود در محل کار استفاده شود. با عملکرد شروع خودکار خود به شما این امکان را می دهد تا با بوی خوش قهوه تازه دم شده از خواب بیدار شوید.

قدرت:
1100 وات
جنس بدنه:
رزین ترموپلاستیک با مقاومت بالا
حجم قوری:
10 فنجان قهوه
حجم مخزن آب:
1.5 لیتر
توضیحات محصول:
دستگاه قهوه فیلتری «Plissé» که توسط Michele De Lucchi در سال 2023 طراحی شده است، از رزین ترموپلاستیک با مقاومت بالا ساخته شده است.
بدون BPA، تست شده و تایید شده برای اطمینان از ایمنی کاربر.
با دستگاه قهوه ساز فیلتر Alessi Plissé، می توانید حداکثر تا 10 فنجان قهوه (با در نظر گرفتن یک فنجان 150 میلی لیتر) قهوه تهیه کنید.
دارای سیستم "دریپ استاپ" (دریپ استاپ اتوماتیک) است که از چکیدن قهوه بر روی پایه گرمایشی هنگام برداشتن قوری از دستگاه جلوگیری می کند.
با ویژگی «Aroma Plus» می‌توانید قهوه‌هایی با طعم شدیدتر تهیه کنید.
همچنین با قابلیت «4 فنجان» امکان تهیه قهوه در مقادیر کمتر نیز وجود دارد.
می توانید از ویژگی های «4 فنجان» و «آروما پلاس» با هم استفاده کنید.
با قابلیت «شروع خودکار»، دستگاه قهوه فیلتر Alessi Plissé را می توان طوری برنامه ریزی کرد که هنگام بیدار شدن از خواب برای شما قهوه تازه آماده کند (لطفاً فراموش نکنید که از قبل آب و قهوه را در آن قرار دهید).
قسمت قوری قابل شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد، توصیه می شود آن را در سبد بالایی قرار دهید تا از آسیب دیدن دماهای بالا در طول چرخه شستشو به قسمت های ترموپلاستیک قوری (درب و دسته) جلوگیری شود.
ابعاد:
35×28×22 سانتی متر
وزن:
3 کیلوگرم
گارانتی:
2 سال
کشور مبداء برند:
ایتالیا
نام محصول:
Alessi Plisse Filtre Kahve Makinesi 1,5 L Gri
شناسه محصول:
555.04.01.0190
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه