امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

فیگور سرامیکی ایگان ایتالیا Goofi Supermen

کد محصول: 555.14.01.0087
0 تومان 2,397,000 تومان
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

برند : Egan Italy
دسته : مجسمه
تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته مجسمه
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)

ایگان ایتالیا برندی است که نشان دهنده اوج طراحی ایتالیایی است. تخیل در انتخاب رنگ، دقت در نقاشی و عشق به جزئیات، هر قطعه را به یک اثر هنری تبدیل می کند. روش‌ها و سیستم‌های تزیین سفال باستان، با منشأ خود در تمدن اتروسک، تعادل کاملی از اشکال و رنگ‌ها را ارائه می‌دهند. صنعتگران خبره به طور ماهرانه ای تکنیک های قدیمی و مدرن را در ایجاد هر محصول ترکیب می کنند و هر قطعه را با دقت دست می سازند. این برند قصد دارد با سرامیک های دست ساز و محصولات چینی مرغوب خود، ظرافت ایتالیایی را به خانه ها و میزهای شما بیاورد.ایگان ایتالیا نه تنها بر کیفیت و زیبایی شناسی تمرکز دارد، بلکه با همکاری های خود جلب توجه می کند. به ویژه، همکاری آنها با برندهایی مانند Walt Disney، IMPS، Fox، Laurel Burch، PANTONE، Keith Haring و Britto دامنه محصولات خود را گسترش داده و بنابراین هدفشان ارائه یک تجربه فراموش نشدنی به مشتریان است.

جنس:
سرامیک
توضیحات محصول:
GOOFI مجسمه های جغد سرامیکی سرگرم کننده و رنگارنگ مناسب برای هر مناسبتی است که می توانید به عزیزان خود هدیه دهید. شما می توانید با ایجاد یک مجموعه، موردی را انتخاب کنید که مناسب استایل خود باشد یا خانه خود را تزئین کنید و فضایی شاد و سرزنده تر ایجاد کنید.
فیگور سوپرمن ایگان ایتالیا Miti e Leggende Goofi نشان دهنده ابرقهرمان قوی و شجاع سوپرمن است. این چهره خاص گوفی با جزئیاتی که نشان‌دهنده کت و شلوار و لوگوی نمادین سوپرمن است، متمایز است. این فیگور که با شنل قرمز و آرم S تزئین شده است، مقداری از قهرمانی و قدرت را به خانه شما می آورد و در عین حال فضایی مفرح و سرزنده را نیز به ارمغان می آورد. شما می توانید این فیگور سوپرمن گوفی را انتخاب کنید تا سبک منحصر به فرد و هیجان ابرقهرمانی را به دکوراسیون منزل خود اضافه کنید.
ابعاد:
7×8 سانتی متر
نام محصول:
Egan Italy Miti e Leggende Goofi Supermen Dekoratif Obje 7 cm x 8 cm
شناسه محصول:
555.14.01.0087
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه