امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

سبد ظرفشویی دو طبقه جوزف جوزف Excel طوسی

کد محصول: 153.09.01.8388
15,797,000 تومان
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته سبد ظرفشویی
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)

وقتی اطراف سینک، که قلب آشپزخانه است، با ظروف نامرتب پوشیده شود، هم آشپزی و هم شستن ظرف ها می توانند به یک کابوس تبدیل شوند. اینجا دقیقاً همان جایی است که قفسه ظرف‌شویی استیل 2 ردیفه جوزف جوزف اکسل وارد عمل می‌شود! این محصول شیک و نوآورانه با فراهم کردن فضای خشک کردن کافی و اشغال نکردن کامل پیشخوان سینک به شما کمک می کند آشپزخانه خود را مرتب نگه دارید.اکسل به لطف طراحی دو طبقه خود، فضای خشک کردن بزرگی را برای انواع ظروف مانند بشقاب، لیوان و کارد و چنگال ارائه می دهد. اما در حین انجام این کار فضای زیادی را اشغال نمی کند. با جای پای کوچک خود، به راحتی در کنار سینک قرار می گیرد و فضای پیشخوان شما را آزاد می کند. دیگر با ظروف کثیف و سینک تنگ برخورد نکنید!

جنس:
استیل
پلاستیک
توضیحات محصول:
آویز لیوان شراب: آویز مخصوص لیوان شراب به شما امکان می دهد تا 4 لیوان شیشه ای ظریف را بدون خراشیدگی یا واژگون شدن با خیال راحت خشک کنید.
زهکشی : با سینی چکه گیر یکپارچه خود، از پخش شدن آب تخلیه شده از ظروف شما روی پیشخوان جلوگیری می کند.
صافی کارد و چنگال متحرک: صافی کارد و چنگال توکار و متحرک را می توان به راحتی پس از تمیز کردن خالی کرد و به راحتی در اندازه های مختلف کارد و چنگال را در خود جای می دهد.
کانال های خشک کردن سریع: به لطف کانال های مرتفع، با جلوگیری از تجمع آب در زیر ظروف، تهویه افزایش یافته و زمان خشک شدن کوتاه می شود.
شستشو با دست انجام شود
بدون BPA
ابعاد:
31.5×46.5×32 سانتی متر
کشور مبداء برند:
انگلیس
نام محصول:
Joseph Joseph Excel 2 Katlı Çelik Bulaşıklık Gri
شناسه محصول:
153.09.01.8388
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...