امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

سبد رخت چرک جوزف جوزف Tota کرم حجم 9۰ لیتر

کد محصول: 153.09.01.6079
22,497,000 تومان
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته اکسسوری سرویس بهداشتی
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)
جنس:
پلاستیک
توضیحات محصول:
دارای 3 محفظه 30 لیتری برای جداسازی آسان پارچه ها.
اکنون ساده تر کردن کار لباسشویی سازماندهی شده و کاربردی تر است! سبد لباسشویی سه محفظه سه محفظه جوزف جوزف توتا با ارائه سه محفظه برای جدا کردن لباس‌هایتان، سبد لباس‌های مورد علاقه شما را یک قدم جلوتر می‌برد. اینجاست تا با ویژگی های اضافی و طراحی مفید زندگی شما را آسان تر کند.
اکنون آسان تر است که لباس های خود را به دسته های مختلف طبقه بندی کنید. به لطف سه محفظه مجزا، می توانید لباس های رنگی، سفید و ظریف خود را جداگانه جمع آوری کنید. این باعث صرفه جویی در زمان و انرژی هنگام شستن لباس می شود.
کیسه های قابل جابجایی با طراحی ویژه برای هر محفظه حداکثر راحتی را برای حمل و تخلیه لباس ها ارائه می دهد. به لطف دسته های حمل راحت، می توانید لباس های شسته شده را به سرعت در دستگاه قرار دهید یا آن ها را برای آویزان کردن حمل کنید.
پس از اتمام شستشو و خشک کردن لباس ها، می توانید به راحتی کیسه ها را از سبد خارج کنید. دستگیره های کمکی در پایین کیسه ها تخلیه را بدون زحمت می کند. علاوه بر این، کیسه ها به طور خودکار در سبد لباسشویی قرار می گیرند و به سرعت ته نشین می شوند.
ابعاد:
40×60×70 سانتی متر
وزن:
۳ کیلوگرم
کشور مبداء برند:
انگلیس
نام محصول:
Joseph Joseph 3 Bölmeli 90 L Çalışma Ayırma Sepeti Ekru
شناسه محصول:
153.09.01.6079
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه