امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

ربات آشپزخانه کاراجا Inox 14 in 1 XXL نقره ای 1000 وات

کد محصول: 153.09.01.1406 ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

نمایش 3 بعدی محصول
تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته ربات آشپزخانه
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)
توان:
1000 وات
جنس بدنه:
استیل
جنس تیغه:
استیل ضد زنگ
حجم مخزن بزرگ:
3 لیتر
حجم مخزن کوچک:
1.5 لیتر
حجم آسیاب:
350 میلی لیتر
توضیحات محصول:
روبات غذاساز 3 لیتری Karaca Inox 14 in 1 XXL به شما این امکان را می دهد که انواع غذاها را به راحتی و در زمان بسیار کوتاهی تهیه کنید.
کاسه 2 برابر بزرگتر از غذاسازهای استاندارد
با کاسه خردکن بزرگ 3 لیتری خود، می تواند حداکثر مقدار غذا را یکباره آماده کند. با 3 لوله تغذیه با اندازه های مختلف سازگار با قیف، می توانید میوه ها و سبزیجات را چه کامل و چه به ضخامت دلخواه داخل قیف بریزید.
با موتور قدرتمند 1000 وات، 6 سطح سرعت با نور LED، توربو، اسموتی و عملکرد خردکن، می توانید طعم های لذیذی را در آشپزخانه تهیه کنید که در آن حرفه ای بودن خود را به نمایش بگذارید و همچنین یک کاسه خردکن بزرگ که می توانید روی همان بدنه استفاده کنید. با کاسه مخلوط کن اسموتی و مخزن آسیاب خود، در تمام مراحل، فضای بسیار کمی را روی پیشخوان آشپزخانه شما اشغال می کند.
با 14 لوازم جانبی مختلف; خرد کردن، مخلوط کردن، رنده کردن، برش دادن، کوبیدن، ورز دادن، آسیاب کردن. درست کردن اسموتی شما می توانید بیش از 30 عملکرد مانند فشردن مرکبات را انجام دهید.
در حالی که می توانید با 4 دیسک رنده به روش های مختلف رنده کنید، می توانید با دیسک های رنده دو طرفه در ضخامت های مختلف برش بزنید.
در حالی که با مخزن مخلوط کن شیشه ای 1.5 لیتری نوشیدنی های مخصوص شما را آماده می کنید، به لطف ویژگی خرد کردن یخ می توانید دستور العمل های نوشیدنی سرد مورد علاقه خود را نیز تهیه کنید.
با همزن دوبل، آب میوه های خوشمزه با دستگاه مرکبات گیر و فرصت آسیاب کردن قهوه و ادویه های تازه خود را با آسیاب 350 میلی لیتری خود، قوام کاملی را در طعم هایی مانند خامه، کیک ارائه می دهد.
تیغه های خردکن، سر رنده و بدنه آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. بنابراین، بسیار بادوام و ماندگار است.
لوازم جانبی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی را می توان به راحتی بعد از فرآیند تهیه غذا تمیز کرد و در وقت شما صرفه جویی کرد.
وزن:
5 کیلوگرم
گارانتی:
2 سال
نام محصول:
Karaca Inox 14 in 1 XXL 3 Litre Hazneli Mutfak Robotu 1000 W
شناسه محصول:
153.09.01.1406
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه