امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

جاکلیدی متالمورفوز Unicorn نقره ای

کد محصول: 555.15.01.0040
1,197,000 تومان
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

برند : Metalmorphose
دسته : جاکلیدی
تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته جاکلیدی
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)

متالمورفوز، یک برند بلژیکی با مواد با کیفیت بالا و طراحی های مناسب برای زندگی روزمره، نسخه های مینیاتوری اشیاء بزرگ را بر روی محصولات مختلف منعکس می کند. Metalmorphose که نسخه های کوچک و دقیق از اشیاء زیبا را طراحی می کند که همه می توانند از آنها لذت ببرند، همیشه با محصولات خود همراه شما است که می توانند هر کجا با شما همراه باشند. این به شما امکان می دهد با انواع مختلف طرح های خود، از یک ماشین به اندازه کافی کوچک که در جیب شما قرار می گیرد تا مجسمه های زیبای حیوانات، چهره هایی از زندگی مدرن شهری را به زندگی خود اضافه کنید.

جنس:
قالب ریخته گری آلیاژ روی، حلقه فولادی ضد زنگ
ابعاد:
3.5×1.2×8 سانتی متر
توضیحات محصول:
جاکلیدی تکشاخ پرنده نقره ای اکسسوری است که با طراحی زیبا و سرگرم کننده خود به استفاده روزانه شما رنگ می بخشد. با رنگ نقره ای ظریف و مواد بادوام خود متمایز است و یک گزینه هدیه ویژه برای کسانی است که به شکل اسب شاخدار علاقه دارند. یک شکل زیبای تک شاخ، لمس منحصر به فردی را به جاکلیدی اضافه می کند. رنگ نقره ای ظریف و شیک ظاهر زیبایی شناختی جاکلیدی را کامل می کند. به لطف طراحی سبک وزن، به شما امکان می دهد تا کلیدها را به راحتی حمل کنید. ساخته شده از مواد بادوام برای استفاده طولانی مدت. شما می توانید از جاکلیدی نه تنها برای کلیدهای خود، بلکه برای تزئین کیف خود نیز استفاده کنید.
نام محصول:
Metalmorphose 3D Uçan Unicorn Anahtarlık Gümüş
شناسه محصول:
555.15.01.0040
کشور مبداء برند:
بلژیک
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...