امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

جاروبرقی رباتیک هوشمند هومند Alex Laser Pro 1286H سفید طلایی

کد محصول: 700.01.01.0538
0 تومان 29,897,000 تومان
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته جارو برقی رباتیک
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)

به نظر ما نظافت نباید کار شما باشد، باید لذت شما باشد. ربات جاروبرقی شما با ما موافق است.

توان:
28 وات
توضیحات محصول:
میانگین زمان کاری 100 دقیقه
الکس لیزر با باتری لیتیومی 2600 میلی آمپر ساعتی خود می تواند به طور متوسط ​​100 دقیقه بدون افت برق کار کند. او نمی داند خستگی چیست، هرگز تلاش خود را از دست نمی دهد.
جارو و آب پاک کن
جاروبرقی ربات شما با مخزن آب 400 میلی‌لیتری و 3 تنظیم مختلف قطره‌ای، هم کف‌ها را جارو می‌کند و هم تمیز می‌کند و به تنهایی از پس تمیز کردن بر می‌آید.
تنظیم اتاق و طبقه آسان
AlexLaser می تواند چندین نقشه برداری را با ویژگی نقشه برداری پیشرفته خود انجام دهد. بدین ترتیب در خانه های یک طبقه، هر اتاق به طور جداگانه و در خانه های چند طبقه، هر طبقه به طور جداگانه نقشه برداری می شود. می توانید هر اتاقی را که می خواهید تمیز کنید و قسمت هایی را که نمی خواهید وارد شوند علامت بزنید.
سنسورهای ارتفاع
به لطف سنسورهای ارتفاع، جاروبرقی ربات شما موانع را تشخیص می دهد، پله ها و سطوح با اختلاف ارتفاع را تشخیص می دهد و به زمین نمی افتد.
نقشه برداری میلیمتری با فناوری لیدار
فناوری اسکن لیزری سه بعدی LIDAR (تشخیص نور و محدوده) یک نقشه میلی متری از خانه شما ایجاد می کند، از توهمات نوری با پرتوهای با دقت بالا جلوگیری می کند و در همه شرایط نوری عالی عمل می کند.
99% خروجی هوای پاک با فیلتر هپا
فیلتر 3 لایه هپا 99 درصد گرد و غبار و ذرات را به دام می اندازد و هوای پاکی را از خود خارج می کند. علاوه بر این، می توان آن را به راحتی تمیز کرد.
سه حالت مکش مختلف
AlexLaser با سه حالت مختلف مکش، هر طور که می خواهید تمیز می کند. در حالت بی صدا، هم قدرت و هم صدا را کاهش می دهد. در حالت استاندارد همه چیز را به حالت استاندارد باز می گرداند. عملکرد خود را در حالت توربو به حداکثر می رساند.
ظرف گرد و غبار 600 میلی لیتری
محفظه گرد و غبار با ظرفیت 600 میلی لیتر در مدت زمان بیشتری نسبت به محفظه های مشابه پر می شود، بنابراین نیازی به تمیز کردن دائمی محفظه ندارید.
65 DB سکوت
به طور کلی، جاروبرقی های روباتی به دلیل اندازه آنها می توانند صدای بیشتری از حد انتظار داشته باشند. AlexLaser هر بار با تنها 65 DB صدای عملیاتی شما را شگفت زده می کند.
ویژگی محصول:
قدرت مکش: 3 کیلو پاسکال
ولتاژ: 14.4 ولت
زمان کار با شارژ کامل: 100 دقیقه زمان کار
ظرفیت باتری: 2600 متر بر ساعت
زمان شارژ: 4-6 ساعت
ظرفیت ظرف گرد و غبار: 600 میلی لیتر
گارانتی:
۲ سال
نام محصول:
Homend Alex Laser Pro 1286H Moplu ve Haritalamalı Akıllı Robot Süpürge Beyaz Gold
شناسه محصول:
700.01.01.0538
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...