امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

جاروبرقی رباتیک هوشمند هومند Alex Laser Pro+ 1283H مشکی

کد محصول: 700.01.01.0412
23,497,000 تومان 16,997,000 تومان
تخفیف 28٪
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

برند : Homend
تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته جارو رباتیک
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)
توان:
28 وات
توضیحات محصول:
نام گذاری اتاق: می توانید نامی را که می خواهید به اتاق های خود بدهید.
عملکرد جداگانه برای هر اتاق: با جاروبرقی روباتیک خود، می توانید قدرت مکش و پاک کردن متغیر را برای اتاق های مختلف تعریف کنید.
نقشه برداری میلی متری با فناوری لیزر لیدار: فناوری اسکن لیزری سه بعدی LIDAR (تشخیص نور و محدوده) یک نقشه میلی متری از خانه شما ایجاد می کند، از توهمات نوری با پرتوهای با دقت بالا جلوگیری می کند و در هر شرایط نوری کاملاً کار می کند.
حسگرهای ارتفاع: به لطف حسگرهای ارتفاع، جاروبرقی رباتیک شما موانع را تشخیص می‌دهد، پله‌ها و سطوح با اختلاف ارتفاع را تشخیص می‌دهد و به پایین نمی‌افتد.
سه حالت مختلف مکش: لیزر الکس با سه حالت مکش مختلف هر طور که می خواهید تمیز می کند. در حالت بی صدا، هم قدرت و هم صدا را کاهش می دهد، در حالت استاندارد همه چیز را به حالت استاندارد در می آورد. عملکرد را در حالت توربو به حداکثر می رساند.
65 DB Silence: به طور کلی، جاروبرقی‌های رباتیک می‌توانند بلندتر از حد انتظار از ارتفاعشان کار کنند. لیزر الکس هر بار با صدای کاری خود تنها 65 DB شما را شگفت زده می کند.
پاک‌کننده: با مخزن آب 400 میلی‌لیتری و 3 تنظیم مختلف چکه‌کنی، ربات شما با جاروبرقی، هم کف‌ها را جارو می‌کند و هم پاک می‌کند و هم به تنهایی از پس تمیز کردن بر می‌آید.
خروجی هوای پاک 99 درصد با فیلتر هپا: فیلتر 3 لایه هپا 99 درصد گرد و غبار و ذرات را به دام می اندازد و هوای تمیزی را به بیرون می دهد. علاوه بر این، می توان آن را به راحتی تمیز کرد.
ظرفیت 600 میلی لیتر ظرف گرد و غبار XL: محفظه گرد و غبار با ظرفیت 600 میلی لیتر در مقایسه با نمونه های مشابه خود در مدت زمان بیشتری پر می شود، شما مجبور نیستید با تمیز کردن مداوم محفظه کار کنید.
140 دقیقه زمان کار: لیزر الکس با باتری لیتیومی 3000 میلی‌آمپر ساعتی خود می‌تواند به مدت 140 دقیقه بدون کاهش قدرت کار کند. او نمی داند خستگی چیست، هرگز تلاش خود را از دست نمی دهد.
نقشه برداری چندگانه و هوشمند: الکس لیزر با ویژگی نقشه برداری پیشرفته خود می تواند چندین نقشه برداری انجام دهد. بنابراین، هر اتاق را به طور جداگانه در خانه های یک طبقه و هر طبقه را به طور جداگانه در خانه های چند طبقه ترسیم می کند.
ویژگی محصول:
قدرت مکش: 2 کیلو پاسکال
زمان شارژ: 4-6 ساعت
ظرفیت باتری: 3000 متر بر ساعت
مدت زمان استفاده: 140 دقیقه
وزن:
6 کیلوگرم
گارانتی:
۲ سال
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...