امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

تصفیه کننده هوا و رطوبت ساز کاراجا Plus 2 in 1 سفید

کد محصول: 153.09.01.3809
33,497,000 تومان 19,997,000 تومان
تخفیف 41٪
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته تصفیه کننده هوا
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)
توان:
65 وات
توضیحات محصول:
کیفیت هوای خانه خود را با Karaca Oxygen Plus بهبود بخشید. در حالی که اکسیژن پلاس هوا را تمیز می کند، همچنین شما را قادر می سازد تا با حفظ سطح رطوبت در سطح مطلوب، محیطی سالم ایجاد کنید.
شما می توانید اکسیژن پلاس را از برنامه "Ventuz Control" مدیریت کنید. شما می توانید عملیات روشن و خاموش را کنترل کنید، دمای خانه خود را اندازه گیری کنید، وضعیت کیفیت هوا و بسیاری موارد دیگر را از طریق برنامه یاد بگیرید.
در فضایی تا 98.5 متر مربع با سرعت توزیع 420 متر مکعب در ساعت عمل می کند. هوای کل خانه شما را تمیز و مرطوب می کند.
با افزودن اسانس های مناسب برای رایحه درمانی به مخزن اکسیژن پلاس می توانید از آن به عنوان دیفیوزر استفاده کرده و از رایحه درمانی لذت ببرید.
شما می توانید از طریق اپلیکیشن نور محیط را روشن کرده، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و محیطی دلنشین ایجاد کنید.
برای جلوگیری از رشد باکتری ها و کپک ها در آب، فرآیند تمیز کردن و ضد باکتریایی پنج لایه را انجام می دهد. به این ترتیب رطوبت را تامین می کند و از تشکیل مواد مضر جلوگیری می کند. 5 لایه؛ این شامل فیلتراسیون آب، استریلیزاسیون UV، اواپراتور آب ضد باکتری، استریلیزاسیون پلاسما و مراحل خشک کردن خودکار است.
سیستم تصفیه آب با جلوگیری از تشکیل کریستال هایی مانند کربنات کلسیم یا کربنات منیزیم از تشکیل رسوب جلوگیری می کند. بنابراین، هم از تصاویر بد جلوگیری می کند و هم استفاده طولانی مدت را ارائه می دهد.
LED داخلی UV-C انواع پرتوهای فرابنفش را ساطع می کند تا میکروب های موجود در آب را از بین ببرد و تا 99.99 درصد استریل شدن را فراهم می کند و محیط را به روشی سالم مرطوب می کند.
ویژگی خود تمیز شوندگی فیلترهای ساخته شده از فیبر و رزین جاذب آب با چگالی بالا، 99.9 درصد از باکتری ها را فیلتر می کند.
پس از خاموش شدن رطوبت ساز، به طور خودکار به مدت 3 دقیقه به گردش خود ادامه می دهد تا فیلترها کاملاً خشک شوند، از رشد کپک جلوگیری شود و رطوبت سالمی فراهم شود. بنابراین عمر محصول را افزایش می دهد.
این اولین قدم در پاکسازی هوا است. با فیلتر کردن ذرات بزرگ مانند گرد و غبار، مو و گلوله های گرد و غبار، تضمین می کند که قسمت های فیلتری که تمیز کردن دقیق را انجام می دهند، برای مدت طولانی کارآمدتر و موثرتر کار می کنند.
ویژگی محصول:
پیشرفته ترین H.E.P.A. با استفاده از فیلتر 13، به ویژه ذرات کثیفی در سطح میکرون. حتی کوچکترین کثیفی ها مانند آلرژن ها، کپک ها، موهای حیوانات خانگی، شوره سر را جذب می کند و خروجی هوای تمیزی را فراهم می کند.
به لطف ویژگی جذب بو قوی و ساختار منافذ پیشرفته، هوا را کاملاً فیلتر می کند.
یون های مثبت و منفی با هم در طبیعت وجود دارند. فناوری یون پلاسما نیز با فعال کردن یون‌های مثبت و منفی با یکدیگر، استریل‌سازی می‌کند و با طراوت هوا، طراوت طبیعت را به محیط شما می‌آورد.
قطعات یدکی Oxygen Plus به راحتی در دسترس است و از آنجایی که ساختار پیچیده ای ندارد، می توان آن را عملاً در خانه تعویض کرد.
این سیستم بر خلاف روش های کلاسیک برای مرطوب کردن هوا، از جدیدترین فناوری برای تبدیل آب نامرئی به مولکول های نانو آب استفاده می کند. به لطف تبخیر، آلودگی نمی تواند در رطوبت موجود در هوا باقی بماند. در عین حال، از آنجایی که دستگاه بدون آب کار می کند، بخار منتشر نمی کند، گرد و غبار سفید جمع نمی شود و آب نشت نمی کند.
جداکننده آب که با منطق تار عنکبوت کار می کند، آب را به 22 کانال تقسیم می کند و آن را به طور مساوی در هر بخش از فیلتر توزیع می کند. این روش که باعث افزایش راندمان رطوبت در مقایسه با سیستم غوطه وری می شود، از باکتری هایی که در آب راکد رشد خواهند کرد نیز جلوگیری می کند.
هنگامی که در حالت خودکار استفاده می شود، رطوبت نسبی را با توجه به دمای واقعی در خانه تنظیم می کند و حداکثر کارایی را در فصول خشک تضمین می کند. سطح رطوبت را می توان به صورت دستی روی 40 درصد، 50 درصد یا 60 درصد تنظیم کرد.
این ترکیبات آلی فرار ناشی از رنگ‌ها، چسب‌ها، محصولات تمیزکننده، فرش و مبلمان را که باعث آلودگی هوای داخل خانه می‌شوند را شناسایی کرده و از همه این ترکیبات مضر جلوگیری می‌کند. این فرصت را برای نظارت بر اجزای شناسایی شده هم در صفحه LED و هم در برنامه ارائه می دهد.
ذرات مضری به نام PM2.5 که به معنای «ذرات کوچکتر از 2.5 میکرون» است را با اشعه لیزر و مادون قرمز شناسایی می کند و با فیلتر کردن 99.9 درصد از ذرات به لطف فیلترهای خود، هوای پاکی را فراهم می کند.
ادامه:
با تنظیم سرعت 5 مرحله ای، می توانید هوای تازه را با توجه به اندازه اتاق و کیفیت هوای محیط تنظیم کنید. محیط را کاملا تمیز می کند و باکتری ها، ویروس ها، گرده ها، گرد و غبار، گازهای مضر و بو را از بین می برد.
به طور خودکار محیط تاریک را شناسایی می کند و بی صدا کار می کند و مراقب حفظ آرامش در محیط است. هنگامی که روشن تر می شود، به طور خودکار از حالت خواب خارج می شود و حداکثر کارایی را ارائه می دهد. حالت خواب را می توان به صورت دستی نیز تنظیم کرد.
کیفیت هوا را کنترل می کند و عملکرد خود را مطابق با شرایط فعلی تنظیم می کند تا بیشترین سود را داشته باشد.
به لطف سیستم ضد رسوب آهکی خود، از دستگاه شما محافظت می کند و طول عمر بالایی را فراهم می کند.
به لطف مخزن بزرگ 4 لیتری آن، دستگاه شما می تواند برای مدت طولانی بدون نیاز به آب جدید کار کند. استریلیزاسیون UV هوا را با آب تمیز تازه می کند و آب موجود در محفظه را همیشه استریل نگه می دارد.
آب را می توان به راحتی از بالا بدون نیاز به توقف عملکرد دستگاه اضافه کرد و تداوم رطوبت را به صورت عملی تضمین کرد.
ابعاد:
70×25 سانتی متر
گارانتی:
۲ سال
نام محصول:
Karaca Oksijen Plus 2 in 1 Hava Temizleyici ve Hava Nemlendirici
شناسه محصول:
153.09.01.3809
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...