امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

تصفیه کننده هوا و رطوبت ساز هومند O-zone Duo 9005H خاکستری

کد محصول: 700.01.01.0415
26,597,000 تومان 14,997,000 تومان
تخفیف 44٪
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته تصفیه کننده هوا
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)
توان:
60 وات
توضیحات محصول:
تمیز کردن دقیق با فناوری یون پاک کننده هوای شما، با فناوری یون، میکروارگانیسم ها، گرد و غبار و ذرات را از بین می برد، هوای مکانی که در آن قرار دارد را تصفیه می کند، آن را تمیز می کند.
تمیز کردن اشعه ماوراء بنفش لامپ UV-C پنهان در داخل بدنه تضمین می کند که هم سالم تر،کارآمدتر است. عملکرد بالا را با راندمان بالا ترکیب می کند.
هیچ چیز از فیلتر هپا نشت نمی کند.با فیلتر HEPA خود، حتی کوچکترین ذرات را می گیرد و هوای خانه شما را به موثرترین روش تمیز می کند. توسط Ecarf (مرکز تحقیقات آلرژی اروپا) تایید شده است که پاک کننده هوای O-zone ذرات موجود در محیط را از بین می برد.
هوای خانه شما عالی است. فیلتر کربن فعال بوی بد و گازهای مضر را گرفته و به دام می اندازد و از عبور گازهای مضر جلوگیری می کند. همیشه هوای خانه شما را تازه می کند. اجازه بوهای بد را نمی دهد.
عملکرد بالا با پیش فیلتر با غلبه بر پارچه های بافتنی با چگالی بالا و ذرات بزرگ از موتور محصول محافظت می کند.
کنترل آسان با نشانگر کیفیت هوا. با نشانگر کیفیت هوا در زمان واقعی، می توانید سطح ذرات ریز (PM2.5) را در محیط خود در یک نگاه ببینید و کیفیت هوا را فورا کنترل کنید.
می توانید دستگاه تصفیه هوای خود را با اپلیکیشن هومند اسمارت در تلفن همراه خود کنترل کنید و بدون نیاز به نزدیک شدن به آن، تمام عملکردهای آن را مدیریت کنید.
انتشار هوای تمیز که بر کل محیط تأثیر می گذارد پاک کننده هوا با حرکت 80 درجه راست و چپ، 30 درجه جلو و عقب، هوای تمیز را به هر گوشه ای از محیط منتقل می کند.
سرعت فن با توجه به انتخاب شما، گزینه تنظیم 9 مرحله ای به شما این امکان را می دهد که سرعت فن دستگاه تصفیه هوا را مطابق با انتخاب خود تنظیم کنید.
رطوبت و نظافت در حالی که به شما امکان می دهد سطح رطوبت اتاق را تنظیم کنید، اطمینان می دهد که هوا همیشه تمیز باقی می ماند. این به شما امکان می دهد سطح رطوبت اتاق خود را با 4 تنظیم مختلف رطوبت، یعنی سطح 1،2،3 و حالت خودکار تنظیم کنید.
صفحه نمایش دیجیتالی شیک دستگاه تصفیه هوا با نمایشگر دیجیتال خود به زیبایی با شما ارتباط برقرار می کند.
مساحت پوشش دهنده: 20 متر مربع
گارانتی:
۲ سال
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...