امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

بستنی ساز نینجا Creami 7 in1 مدل NC300EU

کد محصول: 000001000179833001
0 تومان 27,897,000 تومان
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

برند : Ninja
تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته بستنی ساز
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)

بستنی های عالی و دسرهای سرد عالی با معجزه Ninja® CRAMi® ایجاد کنید! Ninja® CRAMi® یک معجزه خلاقانه است که فوراً مواد منجمد شما را با یک کلیک به بستنی خوشمزه، اسموتی های سالم، شربت با طراوت، میلک شیک های خوشمزه و موارد دیگر تبدیل می کند. از گزینه های سالم گرفته تا خوراکی های شیرین، هر چیزی را می توان با Ninja® CRAMi® منجمد کرد.با فناوری معجزه آسای Creamify® Ninja® CRAMi® آشنا شوید و تنها در چند دقیقه با فشار دادن یک دکمه، مواد منجمد را به یک قوام فوق‌العاده صاف و خامه‌ای تبدیل کنید. از بستنی گرفته تا اسموتی که می توانید برای صبحانه میل کنید، از سوربت میوه گرفته تا میلک شیک مورد علاقه کودکان، انواع بستنی خانگی و دسرهای سرد با Ninja® CREAMi® آماده هستند.

توان:
800 وات
حجم مخزن:
1.4 لیتر + (حاوی 3 ظرف بستنی هر کدام با حجم 473 میلی لیتر)
جنس بدنه:
پلاستیک
توضیحات محصول:
7 برنامه مختلف: با برنامه های بستنی، ژلاتو، اسموتی، شربت، بستنی سبک، میلک شیک و میکس ذرات، هر سلیقه ای را جذب کنید.
استفاده آسان: 3 مرحله ساده - پایه خود را بسازید، یک شبه فریز کنید، با یک لمس فریز کنید و فوراً لذت ببرید! وقتی آماده سرو هستید، از مواد منجمد خود دسرهای سرد عالی درست کنید.
تمیز کردن آسان: قطعات قابل جدا شدن را می توان در قفسه بالایی ماشین ظرفشویی شستشو داد.
گزینه های بی پایان: موادی را انتخاب کنید که متناسب با سبک زندگی شما باشد و دستور العمل های خود را ایجاد کنید. خود و عزیزانتان را غافلگیر کنید. تقریباً هر چیزی را به بستنی، اسموتی، شربت، میلک شیک و غیره تبدیل کنید.
پر کنید، فریز کنید، لذت ببرید: ظرف خود را با مواد پرکننده دلخواه خود پر کنید، به مدت 24 ساعت در فریزر قرار دهید، ظرف را در محفظه بیرونی قرار دهید تا آماده سرو شود. تنها با یک کلیک، دسر خامه ای شما در عرض چند دقیقه آماده است! بلافاصله میل کنید یا در فریزر بگذارید تا بعدا لذت ببرید.
شخصی سازی با برنامه Extras: موادی مانند چیپس شکلات، آجیل، آب نبات، غلات صبحانه، گرانولا و تکه های بیسکویت را مطابق با سلیقه خود اضافه کنید و برنامه Extras را اجرا کنید، این برنامه ترکیبات عالی را ایجاد می کند و طعم و مزه ایجاد می کند.
سازگاری کامل: فناوری Creamify هر بار یکپارچگی کامل را فراهم می کند. تیغه همزن با طراحی ویژه از پایین به بالا حرکت می کند و ذرات یخ را در عرض چند دقیقه به بستنی خامه ای تبدیل می کند.
ظرف بدون BPA: در مجموع تا 1.4 لیتر بستنی با 3 ظرف مختلف بدون BPA درست کنید. ظروف خود را آماده در یخچال نگه دارید و در عرض چند دقیقه از بستنی خود لذت ببرید.
برنامه های دستگاه:
بستنی: بستنی فروشی شما در آشپزخانه! این برنامه به طور ویژه برای دستور العمل های سنتی بستنی طراحی شده است. این به شما امکان می دهد با استفاده از جایگزین های شیر و شیر بستنی های غلیظ، خامه ای و قابل قاشقی درست کنید. دستور العمل های کلاسیک و خلاقانه را به بستنی های عالی تبدیل کنید.
Gelato: مخصوص بستنی های ایتالیایی. برنامه Gelato را برای طعم های خوشمزه بر پایه خامه انتخاب کنید و به یک سرآشپز ایتالیایی تبدیل شوید.
Sorbet: مخصوص کسانی که عاشق شوربت با طراوت هستند طراحی شده است. مخلوط میوه ها را به لذت های خامه ای تبدیل کنید.
میلک شیک: مخصوص دوستداران میلک شیک طراحی شده است. میلک شیک فوری را با مخلوط کردن بستنی آماده یا خانگی با شیر تهیه کنید. فقط مواد را با هم ترکیب کرده و برنامه میلک شیک را انتخاب کنید.
اسموتی: با مخلوط کردن میوه، عسل، ماست و سایر مواد به راحتی کاسه های اسموتی خوشمزه ای را که با قاشق می توان آنها را میل کرد تهیه کنید و با میوه های تازه و گرانولا تزئین کنید. صبحانه های خود را متنوع کنید می توانید اسموتی هایی با هر طعمی که می خواهید با دستور العمل های مختلف حاوی سبزیجات، جایگزین های شیر و آب میوه تهیه کنید.
بستنی سبک: مخصوص کسانی که به سلامت خود اهمیت می دهند. ایده آل برای تهیه بستنی به راحتی با استفاده از قند کم، کم چرب یا جایگزین های مختلف شکر. شما همچنین می توانید از آن برای دستور العمل های کتوژنیک و پارینه سنگی خود استفاده کنید.
مخلوط ذرات: پس از آماده کردن بستنی خود با یک کلیک، هر ماده ای را که می خواهید اضافه کنید تا طعم بیشتری پیدا کند و از طعم کاملاً پراکنده در هر قاشق لذت ببرید.
ابعاد:
40.5×16.5×27 سانتی متر
کشور مبداء برند:
آمریکا
نام محصول:
Ninja Creami 7 in1 Dondurma Makinesi NC300EU
شناسه محصول:
000001000179833001
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...