امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

اتو بخار مخزن دار لاراستار Lift Plus صورتی

کد محصول: 153.09.01.5256
70,900,000 تومان
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته اتو بخار دستی
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)
توان:
2200 وات
توضیحات محصول:
لاراستار لیفت از بافت پارچه شما مراقبت می کند، آن را در زمان کمتری اتو می کند و از لباس های شما برای مدت طولانی محافظت می کند، به لطف بخار میکرو ریز خشک (DMS) با 1600 برابر حجم بیشتر، 15 برابر سریعتر و 0% بخار خشک، وسایل شما را تمیز می کند. اتو کردن با طراحی منحصر به فرد و بخار فوق العاده آسان تر شده است.
استریل کردن لباس، از بین بردن چین و چروک و ویژگی بخار عمودی زندگی روزمره شما را متحول می کند. این تکنیک که در دنیای مد، خیاطی و فروشگاه های لباس استفاده می شود، هر کجا که هستید به شما انعطاف پذیری می دهد!
تمیز کردن لباس ها و وسایل به صورت روزانه یک چالش است! بخار قدرتمند و دارای گواهی DMS Laurastar اکنون لباس ها و وسایل شما را با اطمینان ضدعفونی می کند. 99.9% مزاحمان را بدون مواد شیمیایی از بین می برد. همچنین بوی نامطلوب وسایل شما مانند پرده، تور و بالش و همچنین کلاه ایمنی موتورسیکلت را کاهش می دهد.
اگر برای رفتن به خشک شویی وقت ندارید، می توانید با بخارشوی خانه با لاراستار در زمان صرفه جویی کنید.
Laurastar DMS یک نتیجه عالی را در نیمی از زمان به شما تضمین می کند. پارچه ها را به آرامی ضد عفونی می کند و یک اثر بهداشتی ارائه می دهد که به از بین بردن 99.9٪ مزاحمان و 100٪ گرد و غبار کمک می کند و با یک فرآیند ساده نتیجه عالی را تضمین می کند.
به لطف بخاری که لباس شما را خیس نمی کند و 15 برابر سریعتر از مولدهای بخار استاندارد کار می کند، عملکرد، نگهداری و بهداشت را فراهم می کند.
Laurastar پایه ی Active 3D را ایجاد کرد تا لباس های شما زیبا به نظر برسد. به لطف سطح Active 3D Sole که بخار را در کل سطح پخش می کند و پارچه را در جای خود نگه می دارد تا بدون زحمت چروک ها را از بین ببرد، دارای یک ویژگی ممتاز است که اتو بی نظیر را در یک حرکت ارائه می دهد.
جدیدترین مدل‌های لاراستار گران‌قیمت مجهز به بخار مداوم برای مراقبت خوب از لباس‌های شما و همچنین بخار متناوب برای پایان کار هستند. بخار متناوب، مقدار بهینه بخار را برای نتایج عالی، صرف نظر از رنگ یا پارچه لباس شما، ارائه می دهد.
ویژگی محصول:
به راحتی روی تخته سنتی اتو کنید یا پارچه ها را مستقیماً روی چوب لباسی بخار دهید.
قابل حمل، جابجایی آسان، و به دلیل ارگونومی منحصر به فرد آن قابل جابجایی است
نتایج عالی در یک حرکت واحد برای همه پارچه ها و رنگ ها با اتو و بخار حرفه ای آن.
با استفاده از کفی انحصاری 3 بعدی به طور موثر از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند.
پارچه ها را با Laurastar DMS (بخار میکرو ریز خشک) تمیز می کند که کنه های گرد و غبار، باکتری ها و قارچ هایی را که در برابر شستن در چرخه های دمای پایین تر مقاوم هستند، از بین می برد.
اکنون با حالت خاموشی دوگانه: حالت خاموش شدن خودکار 10 دقیقه ای یا حالت روشن مداوم
دارای یک نگهدارنده سیم بخار جهانی
شامل: فیلتر ضد رسوب (1x)، نگهدارنده سیم بخار، و کفی محافظ برای پارچه های ظریف
محتویات درون بسته:
فیلتر آب رسوب زدایی
نگهدارنده کابل
تشک مقاوم در برابر حرارت
وزن:
7 کیلوگرم
گارانتی:
2 سال
نام محصول:
Laurastar Lift Plus Buhar Kazanlı Ütü Pembe
شناسه محصول:
153.09.01.5256
کشور مبداء برند:
سوئیس
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه