امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

قیچی سبزیجات استیل گفو

کد محصول: 500.01.02.1075
2,397,000 تومان 2,097,000 تومان
تخفیف 13٪
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

برند : Gefu
تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته ابزار جانبی
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)

GEFU یک برند پیشرو لوازم آشپزخانه در آلمان با طیف گسترده محصولات و دارای محصولاتی است که راه حل های نوآورانه ارائه می دهد. این نیازهای آماده سازی، ارائه و نگهداری غذا در آشپزخانه را زیر یک سقف گرد هم می آورد. GEFU با رویکرد برند خود که به پایداری و حفاظت از محیط زیست اهمیت می دهد، علاوه بر ظروف آشپزخانه، مجموعه ای بادوام به نام Storeganizer نیز دارد که به کاهش ضایعات پلاستیکی کمک می کند و نگهداری مواد غذایی را آسان می کند. طرح های نوآورانه ای که توسط طراحان دنیس بکر، کریستوف ویله و تیم آنها در دفتر طراحی معروف Invivo Design در برلین شکل گرفته اند، ایده های GEFU را زنده می کنند. ظروف آشپزخانه باکیفیت و نوآورانه GEFU که برای هر آشپزخانه مدرنی مناسب است، با طرح های درجه یک خود راه حل های ظریف و کاربردی را برای آشپزخانه ها ارائه می دهد که جوایز بسیاری را کسب کرده است.

جنس:
استیل
توضیحات محصول:
قیچی گیاهی GEFU به شما کمک می کند تا به سرعت و با دقت گیاهان ریز، به ویژه پیازچه را خرد کنید.
علاوه بر این، به شما این امکان را می دهد که با حفظ عطر آنها، گیاهان کاملاً برش خورده را به دست آورید، بنابراین وعده های غذایی شما همیشه تازه و خوشمزه خواهد بود.
این قیچی های گیاهی با طراحی خاص، با تیغه های فولادی ضد زنگ و دسته ارگونومیک خود، تعادل کاملی را ارائه می دهند تا بتوانید به راحتی گیاهان خود را برش داده و کوتاه کنید.
ویژگی های محصول:
ساختار تیغه 5 لایه برای خرد کردن موثر: به لطف تیغه پنج لبه آن، می توانید گیاهان را سریع و موثر خرد کنید. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بدون اتلاف وقت فرآیند خرد کردن را انجام دهید.
خرد کردن دقیق که طعم را حفظ می کند: حفظ عطر گیاهان مهم است. قیچی گیاهی GEFU به شما این امکان را می دهد که گیاهان را به طور دقیق برش دهید و بدون از دست دادن عطر از آنها استفاده کنید.
شانه تمیز کننده عملی: یک شانه تمیز کننده مخصوص تمیز کردن محصول طراحی شده است. این ویژگی تمیز کردن را پس از استفاده آسان تر می کند.
طراحی بادوام: این محصول با ترکیب پلاستیک و مواد فولادی ضد زنگ با کیفیت بالا، ماندگاری طولانی دارد و استفاده قابل اعتمادی را ارائه می دهد.
ابعاد:
19×8×2 سانتی متر
کشور مبداء برند:
آلمان
نام محصول:
GEFU Paslanmaz Çelik Bitki Makası
شناسه محصول:
500.01.02.1075
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مشابه