امور مشتریان: 28423949-021 / 09925064954

آرد خرنوب ارگانیک بدون گلوتن Wefood مقدار 250 گرم

کد محصول: 153.03.06.6159
350,000 تومان
ناموجود
کمی صبر کنید...
  • {{value}}

دسته : غلات
تعداد
نوع


تمام کالاهای دسته غلات
پشتیبانی آنلاین (whatsapp)
توضیحات محصول:
آرد خرنوب یک نوع آرد بدون گلوتن است که از میوه خرنوب (خرنوب) به دست می آید. خرنوب که یکی از گونه های درختی از خانواده حبوبات است، پس از رسیدن جمع آوری می شود و خشک می شود. وقتی میوه ها کاملا خشک شدند و به رنگ قهوه ای تیره رسیدند از دانه ها جدا شده و به آرد تبدیل می شوند. آرد خرنوب از نظر سطح شیرینی با بسیاری از آردهای دیگر متفاوت است، زیرا به لطف اجزای قند طبیعی موجود در میوه آن وجود دارد.
این غیر GMO و بدون گلوتن است، بدون شکر اضافه شده است
روش نگهداری:
برای اینکه آرد خرنوب طراوت خود را به مدت طولانی حفظ کند، عدم تماس با رطوبت و دمای بالا از اهمیت بالایی برخوردار است. ضمناً محصول نباید در معرض نور مستقیم قرار گیرد و باید در جای خنک با دهان بسته نگهداری شود. آرد خرنوب بدون گلوتن ارگانیک ویفود در مناسب ترین گاماژ و در ظرف شیشه ای قابل اعتماد برای حفظ تازگی و طعم آن برای فروش عرضه می شود. به این ترتیب کافی است محصول را در بسته بندی مخصوص خود با دهان بسته در محیطی خنک و به دور از گرما و نور مستقیم ترجیحاً در تابستان در یخچال نگهداری کنید
وزن:
250 گرم
دیدگاه خود را بنویسید
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...